duminică, 2 decembrie 2012

Toate duminicile de la capatul unei lumi

Toate duminicile de la capatul unei lumi trebuie sa inceapa dupa ora 09:00, in mod sigur! Toate duminicile de la capatul lumii mele trebuie sa intre in camera prin fereastra larg deschisa. Toate duminicile de la capataiul oricui trebuie sa se fastaceasca la gandul serii de sambata... Si duminica asta ma intreb cu nasul in perne de ce Maroon 5 nu s-au oprit si dizolvat dupa duminica lor din 2009. Am devorat albumul Songs about Jane in 2009 si-mi place si acum. Cantecele Janei au venit la mine tocmai din Canada, unchiul meu fiind providerul no. 1 in materie de CD-uri. Si mai putine stiam in 2009, putine stiu acum, de placut insa, mi-au placut. In 2009 si din 2009 incoace in cateo duminica lenesa fredonez melodia asta si imi doresc sa se fi oprit atunci. ">

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu